Tisdag

Och det är bara 3 nätter kvar och sen är det helg. Och denna helg är det lite mer att göra. För på Fredag ska jag åka in till Filipstad och möta upp älskling där, och sen ska vi åka ner till Göteborg. Kul, vi ska träffa moster och kusinerna där. Det va ett tag sen. Och sen så är det ju så att Eric Saade spelar på Liseberg på fredag-kväll. Så det kanske blir dit på Fredagskvällen med. Hmm.....
 Men idag blev det sova lite för länge, och det va inte bra. Får gå upp tidigare imorrn. Så det blev en tur till fiket, sen till Farmor och Farfar för att äta lite mat. Mor och Far va även där med Rambo. Så då blev det hälsa på alla samtidigt. Alla flugor i en smäll! Efter det så har jag fixat lite här hemma, gjort om mitt CV lite. Men om jag har räknat rätt så har jag bara 8 nätter kvar i Nora, sen så börjar jag jobba på hemmaplan. Aj lööööv it!!!! Då kan jag vakna på normala tider och vara vaken på dagarna istället.
 Sen så är min bil på blocket nu, så hoppas någon vill köpa den inom kort. En röd CLio, 05a! Köp den nu förfan! Det va lite allt i allo information ser jag nu när jag läste igenom inlägget. Men vadfan, det är väl bättre det än samma sak varje gång som en del andra gör. Eller?

Just ja, kul att du hörde av dig igår Tolan, va roligt att träffas.
Måste bli mer nu känner jag <3 I miss you!


Nej nu måste jag pussa älskling hejdå, sen göra mina mackor för att sedan åka och jobba.
Men då blir det ju bara mindre och mindre skift kvar. Sweeeeet! :) Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0