ÄNTLIGEN

.. har vi kopplat upp datorn och kopplat in internet.
Nu är jag tillbaka till cyberspace!


Men ja, denna vecka går jag på truckkurs. Jag är söndertjatad känner jag. Bara mal och mal och mal med "nyttig" information. 80% allt annat, 20% truck. Bra lärare, sen ingår med massa fika med. Bra kurs! ;b Men jag är även hundvakt åt Ronja och Bamse. Så, jag går upp på morgonen vid 6, äter frukost. Ger hundarna mat, tar även dom på en promenad och sedan ställer ut dom om det inte är för kallt. Och sen så är det mitt i flytten också. Idag blev det tomt i lägenheten, skönt!! Men jag har nyckrln kvar eftersom jag får min post dit till 1 April. Så är det hit som gäller! :) Som ni ser, så har vi fixat datorn och kopplat in internet. Skönt! Nu är allt inte lika stressigt längre... Tack gud, tack!


Men nu är det matlagning, sedan blir det kvällspromenaden med hundarna. Sen hem, läggdags och sedan upp igen för att göra morgondagens sysslor. Ha en bra kväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0