Lördag

Godmorgon.
Igår blev det shopping, mat och bio! Så himla roligt och mysigt. Vi åt på den restaurangen vi åt på förra gången. Så det blev oxfilé igen. Dyrt men så äcklgt jävla super gott! Och vi såg på "Hur många lingon finns det i världen?" och jag kan tala om för er att den va skit bra! Super super super bra.. Så dagen igår blev lyckad! <3 Tack älskling, du är bäst!

Men idag så har vi en sån kallad "tvättdag", första gången vi tvättar här i huset. Han har typ aldrig tvättat, så vi hoppas att resultatet blir bra. det får vi se o mca 1,5 timme! *Håller alla tummar och tår!* Och jag ska även få iordning/få bort lite flyttlådor. Så det blir att packa upp lite mer under tiden tvättmaskinen går. Ska bli skönt att få bort lite saker/kartonger, och inte bo i dom.. :p
Men även idag så ska vi på 75-års kalas!! :) Morfar blir ett år äldre än vanligt. Så moster Jessica m. 2 barn är här, moster Carola m. 2 (av3) barn och gubbe(?) är här, mina föräldrar, rambo och bror och så självklart.. Mormor! :) Kanske 2 till kussar kommer, vet ej! (: Så det blir åka dit och äta lite, och så får Johannes äntligen träffa dom.. 120 frågor på 1 minut. Stackarn.. Jag har redan förvarnat han, men han vill med iallafall! :D tiiihi! :* 

Nej vad fan, lite plock nu innan det är dags att hänga upp tvätten. Peace and Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0