Måndag

Jag väntar och väntar på att de ska ringa ifrån ovako. Men skulle jag dra iväg någonstans typ så skulle de ringa. Det skulle inte förvåna mig fö fem öre. Men min tur så..

Men om en liten stund så bär det av till Örebro (JA, IGEN!) för att inhandla lite mer saker till sovrummet. Och som sällskap får jag med mig Linnéa. Hon behövde också handla lite. Och jag tänkte att vi skulle ta min bil, men det blev mer saker än vad jag får plats med så jag får ta hjärtats bil. Bättre att det är större, så allt får plats! Och detta blir nu 4:e turen till Örebro på 4 veckor. Och mer kommer det nog att bli, eller jag vet att det kommer bli. Det blir så när man ska flytta.
Och apropå flytt. Sängen har vi hämtat hem ju, även byggt ihop den. Fått in en matta, en byrå (tills min kommer) och så. Det börjar se beboddligt ut, istället för ett tomt rum. Och sen ska jag ju åka och handla lampor, hyllplan och lite smått idag, så det blir nog skit bra. Rummet kommer bli kanon när vi väl är klara med sovrummet!! :D Ska lägga ut en bild sen när det börjar se bättre ut. Vi har planer på att börja bo här till helgen redan! :) Sweet! Sen tar vi ett rum i taget, lite pö on pö. Bilder kommer så småningom! :)

Nej, måste ringa pappsen nu och sedan tanka min bil. Älskling ska ju åka clio in till stan eftersom jag tar hans till Örebro. Och min bil som är igenkänd i Filipstad. Hoppas den överlever... Ha en bra dag. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0