Ny månad, ny möjligheter

Ja, nu är vi då inne i Mars månad. Fortfarande kallt, men det är ju ett litet steg närmare värmen, och en bit närmare den kommande flytten.
Denna månad så vet jag inte riktigt vad som blir av och händer. Förutom att Emilia och lillebror Daniel blir 18 år. 2 kalas, massa tårta. Vet ja om jag måste träna mig lite så jag kan äta med gott samvete sen? ;p Kanske även denna månad så kan det bli en ny säng. Wie! :) Det va det som jag vet nu på rak arm, som händer.

Men annars idag så har det varit lugnt. Det va jag som fick laga mat idag, och då blev det potatis m. pannbiff & gräddsås. Imorgon är det hans tur att laga mat, så då fick  han laga sin specialité... *trumvirvel* - Spaghetti & köttfärssås. Förvånade nu va? Mjo, han kan om han vill! Och så kom hans mor kom på besök och fixa lite. Så nästa vecka så har hon planer på att ta med mig och börja städa/plocka ur övervåningen. Får väl se te vecka hur det blir.. :) Kan ju bli annat som dyker upp. *fniss* Men sen så åkte jag hem till mor och far, tog mig en promenad med Rambo (en kort!) och skippade träningen idag. Jag tror jag tränar för hårt nu när jag har kommit ur form. Får bra ont i benen.. :/ Så får ta igen det imorgon, men även imorgon ska jag hinna med att träffa mina 2 kusiner och moster från Dalarna som är här i skogen. Och jag ska få med mig Johannes dit och träffa mormor, morfar, henrik, tomas, carola. Han ska ju lära känna min släkt, då blir det sakta men säkert. Om han vågade så skulle jag ta med han, varför skulle han inte våga? ;p Får väl se, om han är en man eller mus. Nej, ska försöka fixa lite mer innan det är läggdags. Natti :)



Kommentarer
Postat av: evelina

han är en man som älskar mus!

2011-03-03 @ 08:25:37
URL: http://evelinahillbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0