Oh najs!

Ikväll ska det so sagt bli ägarbyte på lägenheten. Skönt! Då blir jag av med den.. 

Men idag ska vi ju skruva ner ett stort databord som ska bort. Samt så ska Johannes plocka rent i några hyllor där som dom också ska ta med sig. Hans mor och far ska ta med det till staaaan! :) Skönt, blev det lite mer plats. Och så får vi se vilket annat databord som ska in där. Någon av mina, eller ett som står i hans systers gamla rum. Får se vad som passar bäst. Jag och mamma ska även börja packa lite saker idag, vet ju inte vart jag ska börja... :s Men jaja, nu måste jag börja klä på mig om vi ska iväg i tid. Kl 13.00 ska vi äta våfflor hos min mormor & morfar! So long fuckers :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0