Så glad!

I helgen ska jag börja bo i ett hus. Den första April kommer min adress dit. Så ja ni antar väl att jag har sålt min lägenhet nu. Åh, allt kommer bli så fint i huset nu när jag kommer och styr upp allt. Han har ju bara bott i ett rum kan man säga ;p Jag styr upp hans liv nu! :) Och ja, finns en del att göra. Lister, lampor, möblering, sortera grejer mm. Men så mycket mer kan vi inte göra förens på Lördag. Då kommer det komma in massa möbler och grejer.
Och ikväll ska jag nog packa kläder och resterande småpyssel så det bara är sängen (ska till mor), sofforna, soffbordet, köksmöblerna och tvn kvar! WIIIIE!! Jag kommer bli så nöjd! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0