Lite gladare, lite bättre

Ja, mitt humör gick upp iallafall.
Igår vet jag inte vad det va för dag. Ingenting gick som det skulle, jag tappade saker, jag brände mig när jag lagade mat, jag gick in i borden mm. Allt sket sig igår! Fan, sen när jag lagade god mat-fläskfilé, kokt potatis och egengjord sås. Då hade jag glömt ställa ugnen på "över-under"-läge! Då va ju inte köttet helt klart. Men som tur va så löste det sig! Och tack älskling att du försöker bättra mitt humör, du tar verkligen hand om mig. Behandlar mig så himla snällt. Och mit humör blev bra, sen fick jag i mig lite mat i magen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0