Snart helgaaa

Ja giick upp vid 8 tiden, och började fixa. Jag ska strax försöka få på mig lite kläder och börja diska. Samt plocka ihop lite, och gå ett varv med dammsugaren. För besök i efermiddag utav kusin, och sen efter det kommer Emilia på besök. Då blir det en promenad hade jag tänkt, för är kanske hundvakt återigen av Rambo. Full rulle! :) Men det ska nog bli bra detta, då får jag umgås med Emilia lite mer. För imorgon fyller lilla Miilusen år! Hon blir stor hon med, 18år. Då blir jag inte ensam vuxen! ;) hahaha. Grattis i förskott hjärtat! <3

Men jani, vad ska vi mer säga?
Jo, imorgon eller Lördag så blir det en Örebro resa till! (ja, igen!). Eller om vi skulle ta de senare, typ te veckan eller något.. För då ska vi nog hämta sängen som vi har beställt. Som ska va i huset, eftersom det kommer bli en flytt dit inom en snar framtid. Det börjar närma sig om stambytet! Ska på möte på Måndag om färg och så till väggarna och till golvet. Och börjat packa har jag inte gjort, men jag hinner... 
Sen kanske det blir hockey på Lördag eftermiddag/kväll. Då innebär det lite alkohol och god mat. Färjestad spelar ju, men jag vet inte om jag är så himla sugen. 
Och på Söndag så blir det kalas, lillebror blir ju stor. Han fyller ju 18 han med! Så, smörgårtårta och massa gott blir det på Söndag. En ganska fullbokad helg! Jag blir inte förvånad, hur fan har jag tid för att få vila? ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0