Tisdag

Ja, jag har inte allt för mycket att berätta. I fredags blev det en lastbils-trip med hjärtat, i lördags åkte vi till Örebro med hans mamma, på kvällen blev det alkoholförtäring och i Söndags så blev det lastbilsåkbning igen. En kort sammanfattning av helgen.

Jag har fått reda på när de ska börja med stambytet nu, ungefär vid v.14!! Vad äre för vecka nu? JO 10!! Det är fan snart! Och snart måste jag packa massa saker som ska med till huset. Gud, vad saker det kommer att bli! Fan, måste börja packaaaaaa... Och sen så måste jag lägga ut lägenheten på blocket. Men före eller efter stambytet? Kanska kan lägga ut den innan? Jag menar, det är faktist nystädat för tillfället iallafall! HELA lägenheten, blev storstädning faktist. Så lite bilder ska nog tas imorgon, (hinner nog tokstäda en gång till) och när lägenheten läggs ut på blocket har jag inte bestämt mig än för. Vi får la se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0