DAG 1 - Presentera dig själv

Sara Leppänen heter jag, är 20 år född sent under året 1990. Jag bor i en liten stad som heter Hällefors som ligger 8 mil om Örebro. Har hela familjen här i byn, men bor med min pojkvän i ett hus i centrala Hällefors.

Just nu jobbar jag i Nora, på Europrofil AB som truckförare. Inte det roligaste men det är ett jobb, pendlingen är inte jobbigt direkt men det är så himla mycket att göra hela tiden där. Och jag jobbar konstant nätter så jag sover när andra går upp.  Annars umgås jag mycket med mina vänner, tränar och håller ordning här i hemmet. Men något som jag tycker bäst är hemma och mysiga kvällar med film och massa prat med vännerna. Men även såklart med min sambo, men med vännerna är det extra mysigt också! :) Något mer som jag verkligen tycker om är att resa och shoppa!


Som person är jag väldigt spontan och impulsiv, älskar att ta dagarna som dom kommer utan att behöva planera i förväg. Jag är också en sån person som måste prova på nya saker, älskar adrenalinkickar och skulle mer än gärna ta ett hopp utför ett flygplan just nu, hoppa bungyjumo eller något liknande. Jag är en person som säger vad jag tycker och tänker, ibland lite för mycket med även att jag håller tyst i situationer som kräver det. 
Och mer än såhär kommer jag faktiskt inte på, tror inte det finns så mycket mer att säga om mig och mitt ganska så ointressanta liv. Vill ni veta något får ni fråga istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0