Det närmar sig

Sakta men säkert närmar sig arbetet. Jag är fortfarande nervös. Fast lite till! Men jag får bara vara lugn och tänka att det kommer att gå bra. Får spela lite dum, så får jag kanske hjälp av grabbarna som jobbar där.. *blink*

Har även hunnit fått upp rullgardin, så nu är det kolsvart i sovrummet när den rullar ner. Och sen har vi spelat bingo, och ett nummer ifrån en större vinst som vanligt. Kan man aldrig få tur eller? Typiskt! Jaja,  ner och fixa lite och sen sova en stund innan det är dags att åka till jobbet. Önska mig lycka till nu första dagen (natten!).  Jag önskar mig själv lycka till iallafall, det behöver jag.


Återkommer när jag har tid. Godkväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0