Måndag

Och ny arbetsvecka.
Fast jag har redan börjat min arbetsvecka, började nattensom va istället. Men det går faktist bra på jobbet, lite träligt med all packning bara. Men jag får hålla ut, inte så många nätter kvar. Och på fredag ska jag gå ensam på en ledtruckkurs. Jippie? Men de ville ha mig där, eftersom jag ska få jobba på ett förråd på ovako. Fan vad härligt! Och detta kan leda till mer jobb efter sommarn, ännu mera göööött. Jag måste faktist tillägga att mitt liv flyter på ovanligt bra just nu. Jobb, bil, hus, underbar familj och en underbar sambo. Jag är lycklig! :)
Nej nu ska jag laga lite mat och sedan fixa lite här hemma. Kan inte slöa hela em.
Pusssssss!




Varför gör du såhär emot mig?
Är jag inte värd bättre från din sida?
Du gör mig väldigt ledsen ifall du inte visste det :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0