Onsdag

God eftermiddag. 
Steg upp vid 1 idag, va skönt att få sova ut lite mer. Men fan så oerhört trött jag är, jag förstår fan inte. Det svider nästan i ögena när jag slåt upp dom. Men kanske är så att jag inte har vant mig med natt-skiften än?
Men när jag väl kom upp ur sängen så fick Skip lite mat, sen tog vi oss en promenad. Jag hämta posten och såg att jag hade fått mitt schema ifrån Gillersgården också. Så det sket sig bara med 2 dagar, annars så va schemat skit bra. Sen blir det ta ledigt en dag/natt för jag ska på introduktionsdag en dag i Juni. Inte kul att gå på möte som är klockan 8.00 när jag är hemma runt 06.30 varje morgon. Får se vad chefen säger om det senare. För det är ju ett senare problem. Så nu är mitt schema ganska fullspäckat.
Arbetar nu i Nora på Europrofil AB till vecka 26, sen vecka 27 börjar jag på Gillersgården här i Hällefors och är där hela sommarn. Kan ju säga att det känns ju skit bra! Då blir det ju både en road-trip resa med Miluuuus och en utomlands-resa med älskling efter sommarn. Så det är bara att jobba på märker ju jag. Men underbart!


Dagens planer vad jag vet om just nu är:
* Laga mat med honey!
* Åka till svärföräldrarnas stuga, och släppa hunden där.
* Sen hem, och bara sova sova sova och tagga för mer jobb.. (Men bara 2 skift kvar, sen helg!)


Men nej, dags att fixa lite innan hem och laga mat.
Ha det bra. Puuuuuuusssssssssss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0