Tisdag

Idag sov jag fan hur länge som helst. Jag gick upp strax efter 3, fan vad det blir sova annorlunda. Men som tur är så kan jag iallafall anpassa mig efter rätt tider och så. Men inatt glömde jag min matlåda hemma, så jag åt 2 bananer och en 33 cl LOKA vatten. Men åt upp matlådan när jag kom hem vid kvart i 7, och fyfan vad gott det va med mat. Men ska nog koka ihop något som jag kan ta med mig inatt. Jag har lärt mig något nytt; Mat går alltid att äta, oavset tiden på dygnet.

Idag så blev det en liten konstig start på dagen.
Idag fått brev ifrån Riksbyggen (Hyran för er som inte förstod det). Och jag tänkte "varför har jag fått detta, jag bor ju inte där längre?" Men då ringde jag och frågade åter igen till RB (det har hänt förut) och frågade varför... Till svar fick jag (åter igen) att det inte stod något datum på avtalet/kontraktet som vi skrev när jag sålde min lägenhet. Men jag ringde hyresvärden förra gången och han skulle fixa det, och nu har jag talat med han igen! Och han verka självklart inte fatta något, 80 år gubben. Senil kanske?! Nej så han skulle fixa det där, ska ringa han imorgon kväll och se vad de sa. Jag menar, ett datum är väl inte så jävla svårt att fylla i?

Men efter allt så tog jag en sväng till Björnvägen för att säga hej, och sen tog jag, mamma och Rambo oss en sväng runt gäddsjön. Så himla skönt, men så varmt ute. Får nog börja gå själv också, börjar känna att alla klänningar och shortsen ska på inom kort. Så nu har jag varit nyttig idag, kanske blir något onyttigt till kvällen då? Hahahahahaha... Nejdå, men ska iallafall slå på en film och mysa framför tvn medans jag inväntar nattens arbete. Så, ha en bra kväll och natt så hörs vi. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0