Torsdag

Och jag hade klockan på ringning idag vid 2, men nej fan så trött jag va att gå upp. Somnade om och fick sova till halv 4 iallafall. Det tyckte jag va skönt. Jag hann knappt öppna upp ögonen förens det blev det åka och handla mat, så vi ska strax äta. Älskling lagar sin specialité - spaghetti m. köttfärssås. Det är svingott det han gör, undra vad han har för hemligt recept eftersom det bli så himla gott? ;b
Men idag så ska jag ta det lugnt, och samla kraft till sista skiftet innan helgen. Jag är redan trött, hur ska detta gå mån tro? Ajja, bara att bita ihop och le. Fan, nätter va inte mig grej känner jag, jag är helt förstörd om dagarna. Men men, som jag sa. Bara att bita ihop......

Hejdå-puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0