Fel val?

Jag har ju en blogg om mina djurochnatur. (http://sarasdjurochnatur.blogg.se/) Och undrar om jag ska göra en ny kategori på min denna blogg eller om jag ska ha en egen blogg om det? För snart drar jägarplugget igång på riktigt.  Kanske ska ha kvar den då? Eller, vad tycker ni? Det är faktist folk som läser min djurochnatur blogg. Men den är ju inte lika mycket uppdaterad som denna..
För om jag skriver något om Maya, om hon har gjort nå hyss eller varit duktig. Då går man ju självklart in på denna och letar.. Eller? Sen visar det sig att det inte finns nå här, då får man gå in på en länk och sedan läsa där.. Och där står även dom inläggen om jag har varit ute och fiskat, och lite sådär. Kanske ska bara ha en jakt blogg? Eller så får jag länka ifrån denna blogg varje gång jag uppdaterar där?

Ajja, jag har ju ett tag på mig att fundera.. Men glöm inte att läsa → http://sarasdjurochnatur.blogg.se/ ← där också. Jag påminner ju er redan nu! :D Tiihi! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0