Fredag

Tjafaaaen!
Det blev ingen hundpromenad/bus igår, de fick andra planer på g. Men det gick bra ändå. Jag och J började städa istället. Skaka mattor, dammsuga och plocka undan saker. Av någon konstig anledning så lägger man saker på hög och tänker att man tar det senare.. Vips så är det jätte mycket grejer där fast det inte ska vara det egentligen.
Hmm.. Det är inte alls för många timmar kvar tills helg. Men just nu känns det som en evighet. Jag är väldigt trött, jag har lite ont i huvet och jag fryser. Inte bra.. Men sjuk får jag inte bli, imorgon ska vi hämta nya familjemedlemmen - katten! Det ska bli roligt att se. Men som jag skrev förut fick vi ta hem kissen på prov pga att vi inte vet hur Maya reagerar på katt i huset. Jag hoppas dom kommer bli bästa vänner! Hoppas! *Jag håller alla tummar och tår.*
Jag fick lite bilder på katteen förut, och kan lägga ut en. Så får ni se på ett ungefär hur den ser ut. Kommer självklart ta massa egna bilder sen när hon väl är hemma. ↓


Visst är hon söt? ♥ 
Men hon har inge namn än. Vad eller vilket namn passar henne?

Ja, vi har även handlat med mesta som hon behöver. Kattlåda+sand, mat, skålar, leksak, godis mm. Det vi behöver är borste, kattspade, halsband och sånt småpyssel. Men det ska jag köpa i eftermiddag. Ååååhhh.. Jag börjar bli lite nervös redan på hur det kommer bli med Maya och kissen.. 

Men nu ska jag faktist dags att gå och blanda min dietshake (blä!) och sedan äta frukost. BBL.



Kommentarer
Postat av: rebecca

Märta!

2011-11-21 @ 08:31:21
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0