Fredag

Om några timmar äre helg igen. Och jag måste erkänna att dagarna går skit fort nu, veckorna bara rusar iväg. fan vad skönt det känns! Allt känns så himla bra just nu. ♥

Men idag så äre lite småplaner på g.
Ska vara kvar på lunch idag på jobbet, så då slutar jag 14. Men jag behöver något att äta också, så undra om min snälla mamma kan ordna något? (A) Men idag har jag tänkt att sola och gå en promenad! Ska fråga min söta och underbara vän söt-Ica om hon ska med och promenera i eftermiddag. Sen efter det så blire träffa kusinerna och umgås med dom. Ett annat gäng kusiner kommer ikväll också, spännande och så trevligt. Och imorgon blir det ju forhoppningsvis världens goaste mat - Kalkon! Åh ge mig! *dreggel!!*

Men sen så försöker jag få med mig E till Strömsdal ikväll! (Jag vet att du vill!) Bara du & jag. Jag är så äckligt sugen på äckligt god mat. God mat, god öl(?) och fint sällskap. Kan det bli bättre?


Have a nice day.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0