Hej Måndag!

Det blev en lugnare helg än vad jag trodde.. I Fredags så gjorde vi ingenting speciellt. Och i Lördags va J ute och firade en vän. Så fulla blev de allihopa! Kom hem ca halv 2, och såg vad hunden hade gjort. Hon va själv hemma i ca en timme i hela huset... Rivit ner kattmaten ifrån bänken, glasskålen va i tusen bitar och vattnet var på köksgolvet. Att hon lyckas!

Men igår skulle jag och Anna spåra, men det blev ingenting. Så jag och Ica åkte till Örebro för att handla lite, men det blev inte så mycket. Mest till mig! (A) 2 nya bhar, nagelförlängning, stegräknare, stark minilampa (ha på jobbet) och en ny fm-sändare. Får åka in lite längre fram och handla julklappar och kläder. Det är ju både julafton,  juldansen och nyår snart! Tagga Tagga Tagga! Undra om man ska dra till med lite fester då? Förfest till juldansen och en nyårsfest? Vad tycker ni? ;) Hmm... Det återstår och ser.


Glöm ej att läsa HÄR om min tokiga hund. Ha en bra dag. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0