HJÄLP! Beslutsångest.

Hittade en ny variant av hårfärg i Filipstad. Till fägen RÖDBRUN (<- klicka där). den heter "HYPE BY MOOD". Den tog väldigt bra, och den va inte så himla dyr heller. Ett tips för er som färgar håret.

Men det jag skulle säga mest om att jag har beslutsångest. Om vilken hårfärg jag ska ha... Så ni måste hjälpa mig!


Bilden till V.
Jag är nyklippt, klippte mig lite i Lördags och sen är jag osminkad ifall ni undrar...
Bilden till H.
Där har jag lite längre hår och jag har slingor och är sminkad på den bilden.

Så ni får BARA kolla på håret..
Hur ska jag ha det? Jag funderar på om jag ska ha mörka slingor i det röda, eller tillbaks till det andra? Vad tycker ni? Tror ni det skulle va något? Eller har ni nå annat förslag så skriiiiiiiiiv! Förändring kommer att ske i eftermiddag eller imorgon.  Jag vet inte själv, får fundera en stund till. Men jag vill iallafall göra något nytt med håret, det vet jag iallfall. Hjääääälp mig ;D


Kommentarer
Postat av: Tina

Tänk på att det inte ärsvårt att färga om det om du inte är nöjd.. fin du är föresten. =)

2011-11-07 @ 08:43:34
Postat av: Alma

Oj, vad spännande med en ny färg! Jag skulle också prova några nya färger, men jag vågar inte. Rädd att jag inte blir nöjd.. Men jag tycker du passar i dom där med slingorna, bilden till höger!



Ha det så bra och lycka till med färgningen.

2011-11-07 @ 08:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0