Onsdag

Åh shit.. Bara Onsdag.. Jag som hade hoppats på att det va fredag idag. Men snart är denna dag över också. Skönt! Idag så är det korpen spelning.. Jag och Maria ska spela idag, kul! Förlorat endast en match. Men före det så ska jag ta en promenad med söt-tösa Fredrika och hennes lill-tjej Creamy. ♥
Ikväll så ska jag nog se klart på Pirates of The Caribbean - The curse of the Black Pearl, jag och Johannes håller på och kollar igenom alla Pirates filmerna. Började med 1:an igår. Så sen får vi se hur långt vi kommer med 2an. Men matlagning och film-mys blir det till kvällen. Kanske tar med mig hjärtat på en promenad till också? Jag har ju 2 godingar att rasta.

Och till er som va nyfikna angående gårdagens inlägg: En del trodde att jag va med barn, en del trodde katt eller hund. 
Jo, det är nämligen så att vi har hittat en katt som vi är sugna på. SÅ, nu vet ni det! ;) Och nu tönker ni säkert såhår att "vadå, dom ska ju utomlands.. Varför skaffa nu?". Jo, det är faktist sant! MEN, jag har en underbart snäll vän som ställer upp och passar den om vi bestämmer oss för att köpa katten. Så jag tackar redan nu för att du finns och jag älskar dig! ♥♥♥
Men det är en katt-hona, som finns i Filipstad. På Lördag ska vi åka och titta samt eventuellt ta hem den på provning eftersom vi inte vet hur Maya reagerar på en katt. Tänkte även att Maysan skulle få en kompis, så hon inte tuggar sönder allt! Hon kanske blir värre då? Ja, vem vet. Men vi ska iallafall ha den på prov. Ska bli sjukt spännande! Det är ju min första katt. Så på schemat så finns det även lite mer shopping tills på Lördag - kattsaker.. Och komma på ett kattnamn. Någon som har nå förslag? Hon heter just nu "GUCCI" hos uppfödaren. Men vet inte om det passar. Tänkte kanske "Sassy" som är ifrån filmen "Den otroliga vandringen". Ge mig namnförslag. Ni är ju många som läser har jag märkt, så komigen nu vadfan! ;) Haha.

Men men, nu ska jag gå och byta om och åka hem. Ha en bra dag, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0