Pedofil?

Detta klipp handlar om ett par som blivit anklagade för övergrepp mot sina egna barn. Och anmälts - av sin egna syster.


OBS! Detta är mina egna åsikter och ord.
Ja, vad tyckte ni?
Jag blir så förbannad när jag ser denna. Och jag tror inte att dom har gjort något medvetet.. Och anmälts utav sin egna syster? Är det inte dem som ska stötta en till max och lite till eller? Sen att systerna säger såhär: "Det finns mer än det som har framgått i media hittills". Jaha? Har hon bevis? Och varför inte säga vad hon ser och tycker till sitt syskon istället för att anmäla? Det är oerhört lågt gjort utav en släkting på väldigt väldigt nära håll!
I en annan artikel/tv-klipp så står/hörde det något om att dottern hade dragit i mannens organ, men han tog ju bort handen några ggr. Men ungar är ju rent av nyfikna. Jag menar, vilken unge/barn har inte frågat "mamma, varför har du så stora tuttar?", "mamma, varför har du hår där nere?" etc. Och det motsatta könet är ju självklart mer intressant för barn innan dom blir vuxna och inser allt om hur kroppen fungerar osv.
Och sen så blev dom anmälda för att barnen hade suttit på varandra, en låg under och den andra satt på den som låg ner. Om det va naket vet jag inte, det va bara något jag har hört. Och då hade modern/fadern spelat in det.. Jaha? Men många ungar leker så? Mina kusiner sitter ju så på mig när vi brottas.. Och de är 2 tjejer på 7 & 4 år. Och jag är inte anklagad för något? Så, vad är problemet? :)

Läs även
Men jag kan ha fel i mina åsikter, det vet man ju inte. Denna text är skriven på dagens händelser. Och sen om allt är motbevisat det dom säger imorgon eller något så är det ju en annan femma. Men i dagsläget så bedömmer jag det jag skrev. Så ni vet!




En av artiklarna hittar ni här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13879506.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0