Tisdag

Hej hej, tja, tjena och Godmorgon! :)
Ja, som ni såg i förra inlägget så hade jag och Amanda hållt på med håret. Samt så skulle jag betala henne lite grejer som jag hade beställt ifrån NewBody katalogen. 2 nya behåar! Har ett par gamla sen förut, men jag älskar dom verkligen! De är så himla bra, så er tjejer därute. Ett tips, köp dom! De är suuuuuper bra! Jag har jämt på mig mina, tur att jag har 2-3 st att variera med. Och sen imorgon eller så kommer mina 2 nya! Såhår ser de ut:



Idag.
Men ja, idag har jag ingenting direkt planerat. Jag väntar på en till diet shake som jag ska använda. Hoppas den kommer idag! Min första håller på att ta slut. Och förästen så har jag gått ner 3 kilo sen 2 veckor tillbaka! :D  
Men idag funderar på en långpromenad med Maya, eller en kopp java hos en vän. Måste även ta ut hunden på promenad. Vi får se hur dagen blir, och hur eftermiddagen ser ut. Men jag och älskling ska iallafall laga någon god middag till oss ikväll. Mat är ju alltid gott! tihi.. Ha en bra dag. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0