Torsdag

Godmorgon!
Igår va det ju som sagt bowling, och vi spelde klockan 17.00 och va bland dom första som spelade.. Och jävlar vad hala banorna var när de är nyoljade... Klotet skruva ju inte, det gickt rakt. Så igår gick det INTE bra för mig, jag spelade mega dåligt, va nästan pinsamt dåligt. Och inte min huligan va där heller, han blev med min mupp bror till Karlskoga på hockey istället. Cp-bror! Han vet mycket väl att jag behöver min huligan! :D hihihi. Men tur så vann vi ändå! 6-0 till "Team Nonis"! Heeejjjaaa!! :) 

Men ikväll ska jag och Maya ta oss en promenix. Kanske med en vän, en gammal god vän, om X har tid. Kul att träffas och tala, vi som ej har gjort det på länge.. Sen blir det lugnt, tv och mys i soffan. Husse jobbar ju eftermiddag ikväll igen :/ Då måste vi ju passa på och mysa, hon och jag! :* Tiiihi. Ha en bra dag. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0