Torsdag

Hej och Godmorgon på er.
Jag har inte skrivit så mycket nu på ett tag, men det är för att det inte har hänt nå speciellt mycket.
Eller jo, igår va det korpen-match igen. Och jag kan erkänna att vi förlorade, stort.. :/ De vi mötte va ju licens-spelare, de KAN bowla.. Vi har bara förlorat 2 matcher hittils, så det går nog bra. Sist kommer vi inte komma, får så jävla dåliga är vi faktist inte! ;b

Men annars då.. Inge speciellt har hänt, va på kalas igår hos mormor och morfar. Det har varit lugnt ett tag. Men till helgen så har jag mer planer. En av grejerna är att jag och Anna ut och spåra med Maya. Lägga ut lite fågel som hon ska leta efter. Men jag vet inte vilken dag än, för det skulle bero på hur vädret blir. Sen så ska jag ha tid till att åka till Bovik och släppa Maya där. Har en vän i Bovik som också har flattar, så då kan Maya få busa av sig lite. Skönt! Så kan hon lugna ner sig.. Men det är inget bestämt än, så jag ska höra av mig inom kort och bestämma lite mer.
Och på Lördagkväll så är jag, Maya, Sassy och Gullan ensamma hemma. Husse ska på kalas.. Så då blir det tjejmys! ♥ Och självklart massa paket av mina favorit glassar - Swipper ↓


Mumms, mummsigare och mummsigast..!!

Så, det är ungefär hur min helg ser ut just nu. Sen kanske jag även ska träffa Emilia om hon har tid. Om hon vill också dvs. Eller? Det hade hon iallafall inte förra helgen.. :(
Men på Lördag-kväll.. Någon som vill vara med på tjejmys med mig och tjejerna (Maya, Sessy och Gullan?) :) :* Film, godsaker ev. promenad och skitsnack.. Sådana saker som vi tjejer är bäst på ;) Tiiihiihi! Hör av dig vettja.

Men nej, nu ska jag kolla upp vädret lite och höra av mig till Anna om vilken dag vi ska boka in spårning på. Ha en bra dag, så hörs vi lite senare. Massa kramar till er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0