Torsdag

Hej!
Igår fick Maya och Mackan leka, de hade faktist kul. Bra det, då blire fler gånger? Eller? =)
Undra om de gjorde någon tjuvparning? Emilia har faktist räknat ut detta.. Valpar nästa? ;) Haha!

Men sen så va det bowling igen. Och vi vann ju såklart igen, 6-0! Bra spel va det, skit bra! Heja oss, heja oss. Men sen på kvällen fick jag se Icas lilla goding. Hon har blivit "mamma". Grattis! (Till en hund, ni som inte fatta nå!). Så hon va jätte söt, och jätte rädd. Men tur det så hon inte va arg och otrevlig. Så inom kort kommer Maya få en ny kompis, när andra tjejen känner sig redo! :)


Idag...
Så ska jag nog ta mig tid till mina släktingar, sen då? Promenad med Maya tror jag. Själv eller med någon, det spelar ingen roll! Men promenad ska det bli, bort med kilon. Det närmar ju sig sakta med säkert till resan. Have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0