Trött chäääy!

Idag har det inte varit en rolig dag för mig. Jag är så himla trött... Sov för lite inatt. Fan för de dära kvällsfilmerna som tar sådan tid. Håller ju en vaken.. Och jag har svårt att bara stänga av, för det mesta måste jag se klart filmen.. Om det är en spännande film förstås! Men det brukar vara bra filmer, annars stänger man av ganska fort ;p

Men idag eller rättare sagt - ikväll så ska jag sätta på en för jäkla bra film och bara ta det lugnt med mina djur. Gubben ska träna ikväll, tror jag. Jag ska inte lyfta ett finger för mycket. Jo, jag ska mosa i mig massa med SWIPPERs. Ett paket kan gå åt på en kväll, jag bara älskar älskar älskar den isglassen! Hmm, jag får nog köpa hem och göra egen isglass. Borde bli billigare och bekvämare... Eller? Men innan det är "film-time" så ska jag ta en långpromenad med min fina Fredrika ♥ Tiihi! :*


Nu är det bara 64 dagar kvar, till utomlandsresan
Massa extra +++++ på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0