Helgen

... En sammanfattning utav helgen:

Fredag
: Då fyllde jag år, så det kom folk hela dagen kände det som. Men nöjd blev jag med alla presenter. Fick ett våffeljärn, pengar, presentkort på H&M, fönsterlampa, blommor, halsband och hudvårsdprodukter. Och jag kan säga att allt kommer att komma till användning! Sen på kvällen så kom tydligen Jocke och Niclas förbi och tog sig en fika+smörgåstårta. Tack ska ni ha, och tack alla som kom och firade mig på min födelsedag! :) Det gjorde min dag/kväll allra bäst! ♥♥

Lördag
: Då tog jag mig en långpromenad med Maya på morgonkvisten. Och fy vad kallt det börjar bli nu! Det går fort nu när kylan kommer! Usch Usch Usch. Men då är det bara att leta fram lite varmare kläder och rensa ur sommarkläderna. Men efter promenaden så åkte jag, Johannes och Joakim till fiket för att få i oss lite frulle. Gud så gott det var! Att det alltid är lika gott! ♥
Men i Lördags fick Johannes en jävla junk-idé och åkte hämtade/köpte en jävla 745:a junk-bil! Så nu står det yttligare en skitbil på gården! Fast nu har han 2 lekbilar... Och den som kom hem i Lördags är besktad och skattad, bara och köra! ;) Den är lite bättre än den gamla bilen, men slöare. Men jag ska ju inte ha den att leka med direkt.. Inte jag som kör då, jag är en lugn och exemplarisk liten flicka! ;) 

Söndag
: Hela Söndagen blev en lugn dag. Fast på morgonen tog jag mig en promenad med Maya igen. Skönt, fast småkyligt. Sen så väckte jag Johannes och vi drog ner till Billiga Nicklas för att köpa nya gardiner. Och det gjorde vi, samt en skylt som det står "välkommen" på. Så nu har vi nya gardiner uppsatta i vardagsrummet och skylten är uppsatt ovanför toadörren direkt man kommer in! (: Tok nöjd!
Men på kvällen så gjorde vi iordning Tacos och bjöd på, för då kom det nya paret - Amanda & Erik! Så vi åt, vi åt och vi åt. Fan så gott det också kan vara. Sen spelade vi Bingo, fast de glömde ju köpa lott... KLANTISAR! Men det gick bara ändå.. Va roligt att umgås med er utan att ni spelade! Hoppas det blir massa fler gånger! :)
Sen på kvällen fick jag och Johannes ett ryck och böt ut tvbänken... Så nu har vi min gamla tvbänk där (som jag hade i min lägenhet), och jag kan säga att fan va det gör mycket nu när man pysslar så mycket. Småsaker syns och man märker det direkt! Jag börjar känna mig hemmastadd där nu. Vi kanske hoppas över flytten och bor kvar samt gör om allt så som vi vill ha..? Får se, får prata om det så småningom! ;)


Men nu ska jag se till att göra lite nytta här på jobbet. Återkommer senare.
Ha en bra dag alla! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0