Kurs - Dag 10

Jag kan erkänna att igår va det en sådan dag som alla hade otur. Hundarna va inte så intresserade utav träningen och va inte lika lydig som de brukar.. Ja, alla har sina upp och ner dagar ;p
Men jag va jätte nervös för att visa upp läxan vi hade fått... Jag hade ju bara tränat yttserst lite med henne. Men frigående på ligg+stå gick utmärkt! Och att backa kunde hon också väldigt bra!! :) Så min nervositet släppte ganska fort där, då va det bara att köra. Och till nästa läxa så skulle vi öva på allt vi hade gjort igår... Men men, det är bara att ligga i! :)



Maya, min duktiiiga tjeeej! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0