Ojojoj!

Betalade räkningar idag, det sved som vanligt. Det det är hårt att ligga på topp! ;D Tiiihii.. Men mina beställda grejer ifrån foderbilen.se, hundmaten och visselpipan kom idag! Så Maya va så nöjd så... med maten iallafall.


Söt tjej! :)



Men tog mig en promenad med Fredrika när jag hade slutat jobba, det behövdes.. Vi behövde tala en del! Skönt det gumman <3 Sen drog vi en pizza, det va så himla gött. Det va min sista pizza på länge ska ni veta.. För  mina diet-grejer kom också idag. Så imorgon börjar allvaret. Wish me luck.

Nee, nu äre fan dusch, och sen läggdags! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0