Onsdag

Hej. Hallå!
Det haglade igår, det va isigt och snorhalt på vägarna och massa hagel på bilarna. Oj, snart så är det 20 minus grader här! Det dröjer fan inte, ska nog leta upp mina vinterkläder/skor/jackor mm! Det är fan svinkallt när man går ut med hunden på morgonen..

Men jag fick sovmorgon imorse, skulle på kurs kl 0900-1300! En kurs om arbetsmiljö, hur man är mot varandra och om det skulle visa sig bli konflikter så fick man veta lite hur man kunde lösa dom mm. Man kan nästan säga att jag gick på en kurs för att vara snäll! HAHA! Men varför gå på något som jag redan är? ;) haha. Ego-Sara! Men jag kom nyss tillbaka till jobbet, ska fixa lite här och göra klart pappersarbetet. Duktig jag är!


Och idag, alldeles nyss så fick jag ett erbjudande om java med en vän. Det tackade jag direkt nej till, men vi tänkte ta oss tid att åka till en annan vän ute i skogen för att dricka lite kaffi också. Om han inte är ute i skogen och pangar dvs. Sen tänkte jag ta mig en långpromenad med Maya, sen bara ta det lugnt. Imorgon är det en vanlig arbetsdag; 7-16! ;b Ha en bra dag, puuuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0