Onsdag

Ja, idag är det onsdag! Det va idag som jag hade så himla mycket att göra också som ni såg på förra inlägget jag skrev. 
Men kursen gick bra. Va ingenting som jag va direkt intresserad utav, men det va samtidigt nyttigt. Lärde även mig en del saker. Men egentligen så undrar jag varför vi gick den, vi som absolut inte har något större behov utav det..(?).. Men det va en kurs som va obligatorisk för alla som va anställda.  Så nu har jag även gjort det! 2 kurser avklarade - check!

Annars idag så har jag dagen fullbokad efter jag har slutat jobbet. Är ganska lugnt nu på eftermiddagen, men sen kommer det en rusch. Detta är lugnet före stormen antar jag.


Have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0