Onsdag

Vi va ju på en husvisning igår igen, och huset va också som vi hade tänkt oss lite grann. Fast som sagt, det finns alltid något att göra i ett hus, även på det förra vi kollade på. Så nu har vi bara ett alternativ kvar att titta på, sen så ska vi fundera en massa på hus vi ska göra med framtiden. Åååh, så spännande! (: Tycker sånt här också är kul, att fundera på hur man vill göra med livet mm! =D

Men idag så har jag faktist inga större planer som vanligt.. Är bra sugen på att sola, så det får nog bli en sväng till solstudion och "glassa" lite i eftermiddag! ;) Sen ska jag ta mig en långpromenad har ja tänkt.
Men jag måste även hinna med att baka idag eller imorgon! På fredag är ju den stooooora dagen. Men frågan är ju, vad ska jag baka? Jag är så dålig på att komma på saker. Får leta lite på nätet efter något som är snabbt och enkelt att baka ihop. Min assistent Fredrika får hjälpa till! ;) Om exakt 2 dagar så fyller jag år. Och jag önskar mig så mycket saker....


Nej nu måste jag sluta dagdrömma, back to reality.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0