Ops, fel av mig!

Jag skrev i DETTA inlägg att vi skulle ha en låtsas-tävling. Men det har tagit fel dagar ... Så nu ska jag rätta till det. På Lördag va det spårning, lite extra sådär. Och på Måndag så ska vi ha den dära "låtsas" tävlingen! Susanne & Sören skulle vara domare och döma rätt. Så nu har jag rättat till det, och slipper gå runt och fundera över det =) Tur att man jobbar på förrådet på Ovako, hit kommer ju alla som man kan få reda på saker :)

Men glöm inte, på Söndag åker jag till Mjölby för att kolla på en hundutställning!
Endast 20 mil, så 05.30 går bilen till Mjölby. SPÄNNANDE! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0