Plusminusnoll

Ja! Jag har betalat räkningar nyss..... USCH, det går åt en del pengar på att både ha hund och att betala saker till sig själv! ;b Det ska vara dyrt att ligga på topp har jag hört! ;) Men TUR så är det löning snart, det behövs....

Och imorgon så ska jag handla matsäck tills på Lördag. Är sjukt taggad att följa med ut och jaga, ska bli otroligt spännande. Att gå upp kl 05.30 på en Lördag-morgon är inte många som gör. Jag känner mig stolt! Duktig jag är. Ne nu ska jag försöka få lite sömna innan det är dags för jobbet imorgon. Och denna gång ska jag faktist ställa klockan rätt! *fnissssss..!!* Godnatt och sov gott. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0