Spårning på egen hand

Emelie blev med och la ett spår åt Maya igår, och det blev 2 spår. Och jag kan säga att det gick mycket bättre när det va ljust ute. Då va Maya väldigt intresserad utav spårningen. Man såg på henne att det va mycket roligare när det va ljust ute. När hon gick för långt eller förbi spåret så fick hon lite panik och började söka upp spåret igen. Det syndes att det va roligt! ;D Svansen gick som aldrig förr på henne!

Och sen åkte jag till Björnvägen och la mer spår uppe i skogen. Då fick även Rambo prova följa ett spår. Och han va verkligen överlycklig att få följa ett spår! Han nosa, nosa, nosa. Svansen viftade ännu fortare och han liksom nästan gnällde för det verkade så roligt! Kul att se att det är roligt! ♥♥♥ Jag får nog fråga/beställa mer blod+rådsjurklövar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0