Till en vän

Egen text. 100% sanning! Bara så du/ni vet.


Till dig min vän, jag saknar dig!
Du utstrålar energi, värme och glädje.. Och får mig alltid på bra humör när jag är ledsen. Till dig vänder jag mig till när jag behöver det som mest. Det är du som stannar kvar, om jag ber dig. Men egentligen behöver jag inte ens be om det. Du betyder så otroligt mycket för mig, du har en stor plats i mitt hjärta. Vi funkar ej ihop jämt, vi har våra perioder som vi ej umgås eller så värst mycket. Men jag ser det som att vänskap är lite som kärlek.. - I de allra flesta vänskapen så är det inga som klarar sig utav bråk, svek, sorg emot varandra. Alla gör misstag, det är ju utav dom man lär sig att hantera problemen. Vi tillhör varandra, alla pratar om "oss" för det mesta. Vi kan göra allt tillsammans! Jag kan ringa dig mitt i natten om jag skulle behöva utan att du blir arg. Jag saknar dig så otroligt mycket, det gör jag kan jag lova. Jag saknar allt vi gjorde, allt vi kan göra och allt vi har planerat att göra. Jag älskar dig, så är det bara! Men just nu känns det som att du lämnar mig sakta, du har inte mig som bästa vän längre. (Jo självklart kan man ha fler bra vänner. Men JAG anser att jag har EN bästa vän som jag berättar ALLT till.) Jag känner mig inte lika värdefull hos dig längre. Jag känner mig inte lika mycket älskad utav dig som jag en gång har känt ifrån dig. Kanske därför vi har det som vi har nu? Men jaja, jag ville bara få ur mig detta. Och jag säger det igen. JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG! Du betyder mer än vad du tror. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0