Tisdag

Igår va ju även och kollade på ett hus. Vi kollade på ett som ligger efter riksen kan man säga.. Huset va väldigt väldigt fint! Absolut inga fel med det! Det är ett riktigt hus för de pengarna alltså! :D Men vi har ju inte bestämt oss än riktigt, så vi ska se på några fler hus. Men det v kollade på igår ligger ganska högt upp på favvolistan! ;)

Men idag så ska jag väl jobba jobba jobba.. Sen ska jag ut och ta ett spår med Maya om jag hinner, annars får jag ta det imorgon. Så vi får allt se sen i em hur det blir. Jag inväntar att Jessie ska höra av sig och säga hur det blir i em! :D
Annars ikväll så har jag inga planer just nu, jo en långpromenad skulle inte sitta helt fel heller! :) Jaja, dagen har just börjat så vi får se vad den mer har att erbjuda. Men NU, dags att jobba lite ;p Tjüs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0