- Oxhälja & KÄNDISAR!!!!

TRÄFFADE 2 KÄNDISAR PÅ MARKEN!!

Det har varit marknad i Filipstad denna helg. Och jag va in i Fredags med Emelie en sväng (för min vän, drog dit med andra dit). Kul det är att se fulla personer! ;) Och sen fick vi syn på NEMO ifrån "kungarna av Tylösand". Men vad fan gjorde han i Filipstad egentligen? En liten håla, jämt emot STHLM och GBG etc..
I lördags blev det en hemma kväll. Fast Linda kom förbi en sväng, men sedan skulle hon iväg. Väldigt trevligt medans det varade.. Så vi gick väl och la oss. Så skönt att få lägga sig i tid, så hela söndagsmorgonen fick jag sova uuuuuut! Det va på tiden, så hela söndagen har jag varit pigg och alert! Drog till marknaden över dagen igår också, och självklart gick det åt lite pengar! ;) Hitta lite fynd. Här är ett utav dom;



Och även igår såg vi en kändis, jo han RICKARD Sjöberg ifrån PostkodMiljonären va även där.. (Vad gjorde han där då?) Så jag fick syn på några kändisar, lite häftigt! Jag tog tyvärr inga autografer! ;/ Men det räckte med att se dom, så lite mallig är jag faktsit. Mihiii.. :*

Men sen slutade söndagen med att plockning och doning lite ur hyllor och sådana saker som behövdes mm. Skönt när det är städat, det räcker med att dammsuga huset i stort sett. Luktar rent redan då, men nästa gång tror jag det får bli moppning också.
Så det är bara att ta nya tag till helgen igen, då är det bergslagsmarknad här i våran by Hällefors. Ojojoj vad alla kommer vara fulla och odrägliga! ;) Fast, undra om jag ska vara en utav dom?

Party, eller ej, det är frågan....



Kommentarer
Postat av: Anonym

nemo har en kompis som är ifrån Nykroppa så var nog därför han var i stan;p

2011-09-05 @ 11:42:50
Postat av: Sara

Svar: Okej, då fick jag mig en förklaring! :D

2011-09-05 @ 14:17:49
Postat av: SabinaKöster

Richard Sjöberg är Filipstads ombudsman elr va de nu heter , så han är där ibland ;)

va nog därför hann va där . + att han har ngt ställe i närheten han brukar åka till o bo på oså . så ja . hah :)

2011-09-06 @ 23:06:33
URL: http://sabinakoester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0