- Torsdag

Hmm, Torsdagar.. Det betyder att det snart är helg.
Men imorse när jag gick upp så önskade jag att det va Fredag, fy katten vad trött jag va. Men icke, då va det 2 dagar kvar. Det är det faktist 1,5 dag kvar till helg!

HALLÅ HALLÅ HALLÅ HALLÅ HALLÅ HALLÅ HALLÅ HALLÅ HALLÅ!!!!!!!

Och imorgon ska jag ha hem lite folk, tänkte bjuda på en del godsaker. Så det är fortfarande bra om folket kan svara senast IDAG!! (HALLÅ, KOMIGEN)!!!!! Om de ska va med eller ej, så jag vet hur mycket som ska handlas hem, hur mycket jag ska pyssla med mm. Det ska vara så typiskt att de ska bestämma sig sista minuten (Y). Sen så har jag även fixat så att hunden är hos mina föräldrar, så jag kan ha lite förkaka/fest. Ajja, får väl se sen i eftermiddag vad som sägs... Men bolaget blir det i vilket fall som helst! ;)


Men igår blev det långpromenad med Ica, va skönt! Ska även ta mig en tur idag hade jag tänkt. Eller om jag ska ta en träningsdag med hunden. Får väl se, dagen har inte hunnit så himla långt än. Den har massa saker att erbjuda då, plus att det är fint väder. Eller ja... ÄN så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0