Återigen Måndag

Helgen har varit heeeeelt okej!
Hade ju förkaka hos mig i Fredags innan det va utgång, va jätte kul och trevligt! Sen blev det ner till Jocke och hade kuuuul där med. Men helt plötsligt kom det en stor jävla smäll, ifrån ingenstans. Och Ingen vet vem det var, vad det var, eller hur det var... Frågan är, vad fan var det som small?

Men i lördags blev det en lugn dag&kväll. På dagen gick jag och mamma på marknaden, och även söndag på dagen. Sen tog jag mig en långtur med Maya på lördagseftermiddagen med. Skönt! Har tränat henne att gå lös, så duktig! Sen gjorde vi en oerhört god middag. Jag & J lagade ryggbiff m. klyftpotatis, rödvinssås & sallad. Det smakade oerhört gott i munnen! :) Så det ska vi göra om. Sen blev det film, och tv häng..

Söndagen gick jag lite på marknaden igen, men sen så kom pappa och hämtade oss så drog vi till Strömsdal och käkade lite mat. Och jag lovar er, det finns ingen godare mat än det. Jo mammas mat! Men ändå, fan så gott det va det där.. Mummsssiiiii! Sen blev det en lugn bingokväll, jag vann ynka 100 kr. Men det är iallafall något!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Container på hällevi är vad jag hört iaf!

2011-09-12 @ 11:20:52
URL: http://Majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0