Fredag

Ja, det är återigen Fredag.
Och äntligen så får jag njuta utav lite sol. Ska nog åka upp te skogen och ta lite kast i tjärnet när jag har slutat för dagen. Mor & far är där över helgen (de är alltså iväg och fiskar för er som inte förstod). Så det är ju perfekt väder för det! Sol, varmt och inte blåser det så mycket heller. Tror det blir grillat till kvällen, fyfan så gott! Jag älskar't! ♥ Och hela helgen ska det ju bli fint, säger dom. Då får man njuta lite utav den sista värmen innan vinterkylan kommer. Men jag älskar ju hösten, så jag älskar vädret som är nu överhuvetaget! Småkallt, ruggigt och löven faller ner i olika färger. Det är höst, och det är riktig mysväder. Hösten är min tid ♥ ♥ ♥




Ikväll så blir det nog lugnt om jag inte får för mig att jag ska dra mig ut en sväng. Det skulle även behövas.. Att få träffa lite folk. Men jag är ändå sugen på en lugn helg, utan några speciella planer. Jaja, vi har inte kommit dit än. Men nu ska jag ringa mamma eller pappa och fråga om jag ska ta med mig/köpa med mig nå mat ut till skogen, eller om de har så de klarar sig. Annars kommer de ringa precis när jag bara har några kilometer kvar ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0