Fredag & Fest i hela huset!

Ikväll är kvällen som vi har väntat på. Det är Berglagsmarken i Hällefors, och jag har förfest hos mig. Jag har köpt hem allt jag behöver, så jag slipper tokstressa när jag slutat jobbet. Men det blir ju en liten städning, moppning, bädda sängen uppe och undanplockning ändå som gäller.
Och apropå städning, igår överaskade Johannes mig att han har städat hela huset... Jag sa "varför gjorde du detta, jag skulle ju göra det?". Till svar fick jag: "Jag ville va snäll eftersom du ska ta hem folk imorgon.." Åh, vilken snäll och rar kille jag har hittat! :) ♥

Men ikväll kommer folket, och jag känner att ikväll ska jag ha så jävla kul! Ska fixa fram massa musik, eller så kör vi spotify/youtube. Sen ska jag även fixa massa annat. Så när jag kommer hem blir det packa till hunden, som hno ska ha med sig. Säng, mat, ben mm. Sen hem, städa, duscha och göra en bål. Ska prova lite annat i bålen, så jag ska ju smaka före. Och jag kom även på att jag har ju 2 liter till med vin. Så 5 liter vin har jag, ifall någon rackare är törstig! ;) Hahahahahaha! Men vill du komma ikväll, hör av dig innan och fråga. Annars kommer du inte ens in ;) Puss!


TAGGA TAGGA TAGGA NI SOM SKA KOMMA IKVÄLL!!!!! :D
IKVÄLL SKA VI HA KUUUUUUUUUL!!!!! :D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Erika.

Jag ska tävla lydnad och ställa ut i första hand. Sen lite bruks och viltspår. Fjanteri med agility kanske. :D



Vad ska ni göra? Din börjar ju bli lagom stor till att börja träna ordentligt nu :-)

2011-09-09 @ 08:33:01
URL: http://erikafundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0