Fredag

Nu är det minsann inte alls många timmar kvar tills hemgång. Och idag har det varit en riktig jobbar dag. Har haft fullt upp! Så känner nu redan hur trött och seg jag är.
Så när jag har slutat för dagen så ska jag packa iordning lite saker, varmare kläder för att sen så ska jag bege mig upp till Mettjärn där mor och far är och fiskar. Så jag ska upp och ta några kast jag med, för jag brukar ha tur och få en fisk eller två.



stoooooorfiskarn saaaraaaaa!


Men ikväll så vet jag inte riktigt vad som händer. Jag har fortfarande inte bestämt mig hur vi ska göra, och hur vi ska lösa. En flytt är på tal, men känns även tråkigt att flytta. Men sen känns det skönt att ha ett "eget" krypin att komma till. Sen så är det pga en del andra anledningar också. Men jag får helt enkelt fundera på detta... Hellre för mycket, än för lite.. (Som jag skrev förut - jag kanske inte passar att bo med någon riktigt än?) Annars så vet jag inte vad jag ska göra, bara vara hemma och deeeeega...

Men inte nog med det, för övrigt så mår jag bra. Men finns fortfarande saker man saknar, , saker man inte vill ha och saker man vill ha etc. Jaaaa, vad mer ska jag säga? En riktigt funderare ska jag ta mig i helgen... Thats my plan! What's yours?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0