Måndag

Måndag åter igen.. (Undra hur många Måndagar man kommer att uppleva? - Bara en fundering...) ,
Men... En ny arbetsvecka har börjat, och snart har första dagen redan gått. Skönt! Denna dag har varit segare än segast, men det brukar ju Måndagar vara..
Men idag så ska jag bli med mor och far till sommarstugan för att hjälpa till att plocka ihop lite skräp, sen ska jag, mamma och Maya på hundkurs. Mamma blir alltid med som sällskap bara, och Maysan hon får träna och träffa andra hundar. Hon har så himla kul på kursen. Jag kan fråga henne när jag är hemma på lunch "Maya, ska vi på hundkurs ikväll?" och hon blir helt tokig! Så, hon vet nog vad Måndagar innebär! ;) Tur det, hon är så duktig så.. Hon går även lös lite mer bland folk nu.. Duktig tjej. SNART så kommer hon slippa kopplet helt! ;) Eller? ;D Jaja, önska mig lycka till ikväll! :)


Men för övrigt..
Så har jag och J funderat.. Och vi ska nog flytta, båda 2. Till ett annat hus, som han & jag får starta upp något eget liksom med våra liv. Tror vi behöver det, egna saker och egna regler. Så, vi ska bara bestämma en visningsdag (på ett speciellt hus som vi hittat här i Hällefors) och planera lite mer hur vi kommer göra så kommer vi nog flytta. Huset står tomt redan nu, så förhoppningsvis blir det flytt innan vintern....! :) Det återstår och ser..

Ha en bra dag, och kväll. Puss!


Kommentarer
Postat av: E.Elefant

Va roligt för er! Vilket hus då? :)

2011-09-27 @ 10:43:48
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0