Måndag

Ja, ny arbetsvecka & ny energi!
Men jag glömde säga att i Lördags så va jag i Hedtjärn och fiskade med mamma och pappa. Och självklart fick jag en fisk! På första kastet!!!! Jävlar vad stolt jag va då! ;) HAHA! Men det som är kul med fiske är att när man vevar in, kastar igen, vevar in, kastar igen osv. så vet man aldrig när det dära hugget kommer! När fisken sätter sig på kroken, sen när man får veva in den!! Och kämpa. Ja, ibland tappar man, ibland får man upp dom. Det är det som är hela nöjet i fisket..

Men idag..
Så självklar regnar det, och ni kan ju gissa varför? Jo, jag ska på hundkurs i eftermiddag/kväll! Med min vanliga tur kommer det säkert regna hela jävla kvällen! :/ Morr..

Nej, nu ska jag se om jag får pyssla lite. Kan ju inte sitta här allt för länge... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0