Söndag

Hejdär. Helgen har varit helt okej.. Jag har umgåts med folk, fiskat, haft nattgäst och absolut inte gjort alldeles för mycket denna helg. Det är så en helg ska vara, den ska bara spontan. Iallafall när man uppskattar ledigheten, sen finns det andra orsaker varför man är hemma mm. Men jag som jobbar5 dagar i veckan, uppskattar helger överhuvetaget. Men det tror jag fler gör, inte bara jag! :) Men jaja, men nu ska jag ta och lägga mig för natta och hämta ny energi för en nu arbetsvecka. Godnatt!!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0