Tisdag

Trött, trött, trött, trött, trött... JA, ni fatta att jag är trött idag hoppas jag.
Men inte bara trött, jag har även blivit förkyld. Det rinner ur näsa på mig, och jag har ont i huvet mm. Blir det värre imorgon så ringer jag och sjukskriver mig. Inte fan tänker jag gå och jobba när man är hängig? Nej! Så idag blir det bara film film film och myspys, även ett varmt bad på Björnvägen lockar... Och såklart, en långpromenad med min kära Maysan! (:

Men angående huspratet igår, så väntar jag fortfarande på ett samtal ifrån mäklaren så vi kan bestämma tid och datum när vi kan åka och titta på huset. Han är ju inte direkt snabb på att ringa...... Men det är väl typiskt en karl att de inte är så snabba, eller?
Men det återstår och ser när han ringer! ;) Nu ska jag ringa och väcka Johannes, så han går ut med vovvsingen. Sen ska vi bestämma dagens lunch. 


Have a nice day! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Re;Svar:

Jaahaa okej! :) Häftigt för er! :D

Jorå det är toppen, ska ha 4 veckors praktik f.o.m nästa vecka fram sen äre höst lov vecka 44 så inge skola på 5 veckor! helt okej faktiskt ;) hoho

2011-09-27 @ 16:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0