Torsdag

Igår kom Mayas nya saker! Och fyfan vad det kosta pengar, men det är dyrt att ligga på topp. Jag köpte mig en hundregntäcke, schampoo, dragsele & ett midjebälte (istället för den dära hundgodispåsen) man har godis, nycklar i mm. Så igår provade vi att gå i nya selet, och så hade jag midjebältet på mig. Det funka utmärkt!

Så vi (jag och maya) gick mot sommarstugan igår, gick väl ca 4 km.. Sen kom mor&far och hämtade upp oss efter vägen, så åkte vi snålskjuts hem. Men sen gick vi ifrån Björnvägen och hem. Det va otroligt skönt att få röra på sig, jag va så slut så jag laga mat och sedan gick jag upp och la mig. Fan så trött jag va! Men skönt va det, jag slockande ganska direkt! (:


Men idag, så vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska ta en sväng med moppen/dammsugaren, eller rensa garderoben, eller städa ur något annat. Kanske ska leta efter något annat? Jaja, vi får la se vad dagen har att erbjuda en höst-dag som denna. Tjüs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0